torsdag 10. november 2011

Når man leser til eksamen....

Ukonsentrert sier du? Ja takk, akkurat passe. Ha du tid til det? hmmm, vel.. Med åtte eksamener den neste måneden start 21 nov. Ehh, NEI. Definitivt ikke...

Men har man en stk supersøt, superkosete, sjarmtroll av en lurv så må man ha lov til å ta bilder hav han? Bare ett par stykker liksom? ( les 252 snutebilder)

Vet ikke om tuusen like bilder av lille sjarmør er spennende for dere, men jeg legger de ut like vel! Nettop fordi jeg egentlig skal lese til eksamen, derfor finner jeg på alt mulig annet å gjøre!

Her er dagens bildefangst! ( en brøkdel av den )!

De to første bildene er tatt 4 oktober, resten i dag. Ser du forskjellen? Stoor blitt!



Hehe, søtere en dette blir det ikke!














Jeg vil sove...... la meg være i fred....


Søte nesenurk!











Skal du gi deg nååå eller????




Bildene er tatt med mitt olympus speilrefleks. (pancake linsen). Jeg synes det er vanskelig å ta bilder inne, så kom gjerne med tips og triks til å få de bedre.. Er overhodet ikke proff med kameratet, men liker å leke meg! ;)

Ha en super torsdagskveld!

9 kommentarer:

  1. Hihi, bildeoverdose!!! :D Klart ein må finne unnskyldningar til å gjere noko anna enn å lese til eksamen. Kjenner meg frykteleg att der. Plutseleg var det tv-programmet som ein ALDRI ser på KJEMPESPENNANDE! Og kanskje ein skulle vaske litt hus? (som jo er dritkjedeleg, men fortsatt betre enn å lese til eksamen....) :p Lykke til iallefall, med alle eksamenane!! Huff, eg er glad eg er ferdig med slikt! ;)

    SvarSlett
  2. Så stor han har blitt! Herlige bilder:o) Også har han jo en ordentligm"tyvemaske", best å passe godt på eksamenspapirene (ref. Lovsamlingen;o)

    SvarSlett
  3. Kristina; misunner deg at du er feridg med det der! og ja, vaske hus er veldig morro for tiden!

    Gry; har blitt stor ja;)Og ga, ordentlig bandit dette her.. Har fåtg skikkelige "briller" ! hehe, ja:P Det er nok lurt! :D dumt å komme på eksamen og skylde på at hunden spiste opp alt sammen.. haha!

    SvarSlett
  4. Hahaha, kjenner meg så godt igjen. Tok meg selv titt og stadig i å oppleve at andre ting (Frost) var bedre enn skolearbeid. Særlig på slutten avmastergraden. Blah. Vanskelig å sitte med arbeid når man har selskap av en FL - det er så mange andre ting man kan gjøre i stedet!

    Lykke til på eksamene!

    SvarSlett
  5. hehe, godt det ikke er bare meg! Tusen takk for det:D All motivasjon nå er ferie hest og hund:P

    SvarSlett
  6. Sv: Hei, ja blir veldig spennende, gleder oss veldig!! :) Vi bor på skårer, bare å si ifra hvis dere flytter hit, så kan jo hundene få leke litt! :-D

    SvarSlett
  7. Han blir iallefall vel dokumentert den gutten der ;)

    SvarSlett
  8. hehe;) ja det skal det ikke stå på! Men han er jo så fin!

    SvarSlett