torsdag 8. september 2011

Birkebilder!

Her kommer flere Birkebilder!




















6 kommentarer:

  1. Mange flotte bilder. Helt skjønn .
    Hilsen fra "mormor"

    SvarSlett
  2. Helt nydelig er han :) men ikke så veldig stor,da ;)

    Hvordan er det med dere, tar dere noe anna enn hundebilder?? Jeg husker den valpetida veldig godt, alle andre mobba meg og bildene...

    SvarSlett
  3. hehe, han er faktisk ganske stor og! ;) I forhold til søsknene er han nesten 1,5 kg tyngre så vidt jeg vet! Veier nå 9,6 kg. men skal jo opp mot 20, så er vel enig med deg! Ikke så stor enda!

    Tar ikke stort annet enn hundebilder nei.. Noe hest:P Jeg er veldig glad i å ta bilder, men sjelden jeg får tumlet med kameraet ut, så når jeg først gjør det, knipser jeg som en gal:P Skal på fjelltur i helgen! Så kanskje jeg klarer å ta bilde av noe annet? er vel heller tvilsomt med valp og høstfarger på fjellet som mulighet! ;)

    Så på mimrefilmen din! Så liten å søt da :D Håper vi får en staselig flott hann etter hvert og;)

    SvarSlett
  4. Så herlige bilde! Og så søt inni busken da ;)

    SvarSlett
  5. Så mange koselige bilder av birkus perfektus! Jaja, ikke noe å bry seg med det der, bare knipse i vei..En ting er iallefall sikkert, man angrer ALDRI på at man tok for mange bilder når valpen var liten ;)Å birk på galdhøpiggen i høstfarger, ja det MÅ dere jo bare forevige!!!!

    Dessuten tipper jeg dere får en 22 kilos klump!

    Vi gleder oss iallefall veldig til å få se han igjen på trefet!!!

    SvarSlett
  6. For en fantastsik bildeserie, han er utrolig søt! Og det lyser jo personlighet av han!

    Syns han ser ut som en kraftig kar, jeg. Kanskje dere får en sånn stor kosebamse som jeg har? 52 cm og 25 kg?

    SvarSlett