søndag 9. oktober 2011

Birk vs Norges lover!


For de som ikke vet det, Håkon studerer jus på universitetet i Oslo. Da er lovsamlingen en viktig del har jeg forstått. Det var vel ikke pent gjort, men da Birk og jeg hadde kosestund en morgen (les Birk i senga) og Håkon var på skolen hadde han lagt igjen sin kjære bok Norges lover over dynen. Slem som jeg er syns jeg det var fantastisk morro når Birk slang en labb på toppen av den, og begynte å gnage på ett hjørne! Så i stedet for å fjerne den stakkars dyrebare boken tok jeg heller ett par bilder av seansen! Ikke veldig populært. ( Og direkte feil i forhold til valpeoppdragelse og det å være konsekvent, men desto enda mer morro! )

Så mens jeg med ett stort glis om munnen foreviget dette herlige øyeblikket fikk Birk gnage kanskje ett minutt på lovsamlingen. Jeg var vel ikke klar over at han skulle kunne lage såpass med skade på så kort tid! Men bildene ble tatt, jeg var storfornøyd, Håkon fikk mms på skolen av det lille søte skadedyret på ferd gjennom Norges lover, og Birk ble litt snurt når jeg tok den fra han. Her er resultatet uansett!





4 kommentarer:

  1. Kanskje Birk ikke har lyst til å ta loven så bokstavelig:o) Litt av en kosestund dere hadde.

    SvarSlett
  2. Hehe, slik ein søt rampete gutt!! ein kan jo ikkje anna enn å le av desse små :)

    SvarSlett
  3. Hmmm, sikkert deiligt å gnage på norges lover!!

    SvarSlett
  4. Åh, det så godt ut å gnage litt på lovverket!

    SvarSlett