lørdag 15. september 2012

Fjortisstreff

For noen uker tilbake fikk vi besøk av Ellen, John Arne og selveste Thorvald! Vi synes det var fryktelig stas at de  tok turen helt fra Trondheim for å hilse på oss ( selv om det ikke er helt sannheten så liker vi å tro det!)

Vi koste oss på tur, og de to hormonelle gutta koste seg stort sammen.. To ordentlige fjortisser, som gikk så godt i lag ;)

Ellen har skrevet mye bedre en hva jeg vil klare, så like greit om dere bare går inn og ser på hennes referat her:

http://hakasitasaslan.blogspot.no/2012/08/birkeblle-og-thorvaldklump.html

 Så her kommer heller bare en liten bilderekke fra meg:

To herlige rumper som koser seg i vannet!

Birkerist og Thorvaldglis


Thorvaldrist!


hehehe



lapphund med kyllinglår!

Thorvald flottesen!

Av en eller annen merkelig grunn er de fleste bildene mine uklare og i denne sjangeren:P Mulig det gikk i høy fart dette her!

Mosekooos!

Jeg har lite tydelige og fine bilder denne gangen... Desverre... heldigvis var Ellen mer på hugget enn meg denne dagen og har fanget de mye bedre!

Vi synes i hvertfall det var utrolig stas med besøk;) Og håper vi kan få mer hyggelig besøk fremover! ;)

1 kommentar:

  1. Fantastiske bilder, syns jeg :D Ikke bare bare å få tatt bilder av de der to nei.. Og vi kommer gjerne på besøk igjen, og dere er selvsagt hjertelig velkomne på besøk til Trondheim :D

    SvarSlett