tirsdag 5. februar 2013

Glad

Sånn ser det ut utenfor vinduet mitt nå. Det gjør meg glad!

I går kveld så det sånn ut! Da blir man også glad!


Når vi er ute på turer om dagen, ser det slik ut ! Hva blir man da? Jo glad!
 
Etter tur ser hunden slik ut, blir litt glad rimelig glad av dette og gitt!

 Fine minner gjør meg glad!


 Når jeg legger meg om kvelden ser det slik ut. Han gjør meg veldig glad!


 I skrivende stund har jeg en bok i fanget... den gjør meg ikke glad.. men det er en nødvendig onde.. Som forhåpentligvis gjør meg glad om ett halvt års tid?? :) Den masete, hårete greia bak boka derimot, den gjør meg glad! :) Og redder meg fra boka i ny og ne!
 Og når han ikke er i boka, da ligger han pent ved siden ;)
 Disse snille øynene gjør meg glad, når dekommer lykkelig i  møte med meg hver dag!

 Og bestevenn som vil holde handa ;) ( eller maser om koooos!)


Fineste gråtass i verden gjør meg glad!
 Og nå skal jeg først ut i skogen med krøllhalen. Så skal jeg en tur til gråtass hvor jeg i tilegg får finfint besøk! Så er det trening igjen med Birkebøll og gjengen vi trener med! Jeg ER heldig!
Det gjør meg veldig glad! :D




PS. ett enkelt og noe gjenntagende innlegg som jeg følte for plutselig... Jeg har planlagt en oppdatering, mye som jeg ikke har fått delt som kanskje burde deles! Stay tuned! Uppdate kommer snart! ( i Kristines bloggland kan snart være alt fra i morgen til mai! )

7 kommentarer:

  1. Og sånne innlegg gjør oss som leser glade også :) Nydelige bilder, spesielt det med himmelen i brann!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Måtte bare dele mine enkle små gleder! Glad du satte pris på det og at det gjorde deg glad og!

      Slett
  2. For et nydelig innlegg, nå ble jeg glad!

    Den labben så kjent ut, Frost klapper deg med den om han virkelig vil ha kos eller prøver å fortelle deg noe annet som er superviktig for en lappegutt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Stine! ;)

      hehe, det er godt å høre at flere kjenner til den labben:) Og det er riktig som du sier, har han noe på hjertet kommer den! Kos, oppmerksomhet, opp i sofaen? en liten stemme hos en stille lappegutt ;) Fine Frost!

      Slett
  3. Jeg ble glad av dette innlegget jeg og :D

    Hyggelig med oppdatering, håper på mer snart :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takketakk! Det kommer mer.. beklager å ha vært død en stund... :p ble litt nedprioritert dette! Er i gang igjen og har litt småplaner! Hyggelig at du vil se mer :)

      Slett
  4. Å nå ble jeg og GLAD! Veldig glad ;) å litt rørt <3

    SvarSlett