fredag 10. mai 2013

Fun fackts - En Birkeuke!

Når man jobber om nettene kommer man på de rareste ting:) Og mens jeg egentlig skulle sove mellom to vakter, drev jeg med dette:

Birkesens uke 18!

Alenetid totalt: 3 timer.
Flokktid totalt: 165 timer

Kommentar: Studenter :P

Effektiv gange: 9,41 time
Treningsmengde : 4 timer
 

Kommentar: Denne uken har vi visst gått godt og vel en hel arbeidsdag (7,5 time) Morsomme tall, når man kan sammenligne sånn! Må få i gang denne Endomondoen min så vi kunne sett hvor langt vi hadde gått i løpet av en uke og! Det hadde vært gøy. For de som lurer er treningsmengde tid på organisert trening (NRH). Lite denne uken, da treningen i helgen gikk ut pga. vårsamling.

Kjøretid : ca 4 timer.

Kommentar: Tur-retur trening NRH tar en times tid. Tur-retur Eidsvoll 2 x 45 min (vi lånte onkel Buzz for sosialisering). + at vi ofte kjører fem min hver vei for å gå tur (morro å gå forskjellige steder hver dag! ) ;)

Resten av uken tror jeg stort sett er tilbragt sovende, kosende, lekende og gnagende på en pinne i hagen for Birk sin del;) Fikk plutselig for meg å dele dette, da jeg synes det var litt artig!  Må få med flere tall (som km, og kanskje andre morsomme ting?) så blir det kanskje mer spennende lesning :)

Så sånn ser en tilfeldig valgt Birkeuke ut! Kanskje jeg skal se igjen om noen uker, for å sammenlikne?:P

Vi har fått en henvendelse fra et vennepar med en ny liten valp - Ekko - om de kan få bruke Birk til sosialisering av han. Det er jo veldig hyggelig å få komplimenter for stødig hund, så vi gleder oss veldig til å møte Ekko! Og til litt ordentlig valpekos igjen! Lover å ta bilder;)

Her kommer mobilfangsten av uken vår:


Birk er ikke helt enig i at eksamenslesning er en god ting. Man burde heller kose Kong Birk!


Vindudyr

Hva med litt kos nå? type " koooooos meg"

Slappe store og små i sofaen;P

Artig stilling fordi Birk vil koses på magen <3


Birk synes Buzz er såååå kul! Han er tross alt Politihund!

Onkel Buzz vimset ut av bilde som skulle illustrere gutta på tur!

Alle må kose Birk samtidig!

For da blir han sååå glad!

Om man ikke koser Birk kommer det en spørrende labb :P




4 kommentarer:

  1. Jeg sier JA til Endomondo! :p Hyl ut hvis det er noe med den app'en du lurer på, så skal jeg hjelpe så godt jeg kan :) For jeg synes det er veldig moro å sitte på nettsidene til Endomondo og se hvor mye og hvor langt vennene mine går, kjempeartig å sammenligne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har fått til endomondoen! Nå kartlegger den og måler både rideturer og gåturer.. når jeg husker å slå den på! ( ofte halveis på turen:P men men!)

      Men vet ikke om man får sett det på noe nettside.. tror ikke det.. har ikke registrert meg heller tror jeg :P

      Slett
  2. Kom over bloggen deres, så gøy :) Vi gleder oss også veldig til å møte Birk igjen, han er jo så herlig. Ble litt inspirert av den flotte bloggen deres - så måtte prøve meg selv. Så da har Ekko også fått blogg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! vi følger nøye med dere! Håper vi kan møtes snart!

      Slett