torsdag 30. mai 2013

Gratulerer med dagen!

Vår fineste Birk ble hele 2 år den 26. mai! Inlegget er dermed noe forsinket, men bedre sent enn aldri. Spesielt i disse eksamenstider!

2 år og regnes nå som voksen mann! Selv om Birk har roet seg veldig det siste halvåret så er han fremdeles den elleville lille valpen min;) Det håper jeg han alltid vil være;) Jeg hadde ikke engang drømt om en så fantastisk bestevenn;) Snille, GLADE, søte, vakre, tålmodige, smarte, kosete, nysgjerrige og lojale Birk!

Vi feirer dagen med en bildekavalkade fra dagen vi hentet Birk og de første dagene hos oss ;)























Og en liten rapport på treningsfronten! Treneren vår i NRH mener vi er klare til å gå opp til apellprøven i høst. Det er jeg ikke så sikker på om jeg er enig i, men vi får jobbe mot det og se hva som skjer. Nå jobber vi mye med fellesdekken, som går stadig bedre. I tillegg har jeg avansert apporteringen. Nå holder det ikke å kun apportere løsbittet inn til meg. Han skal nå avlevere i sitt, og apportere hva som helst. Det fungerer ganske godt;) Og da er det morro!

Fri ved foten vår er det mye pirk igjen på siden Birk er litt langt unna meg. Han følger meg egentlig godt, men vi vil ha inn nøyaktigheten slik at han skal sitte perfekt, og helt rett ved min side. Det kommer seg stadig ;) Har hatt en del fine i det siste!


11 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen her også!
    Himmel og hav, så skjønn han var som lite nurk! Han er like skjønn nå også altså, ikke misforstå, men det er noe med disse lappevalpene :) Og det er et par av valpebildene av han som like gjerne kunne ligget i Nairos album her hos meg, spesielt bilde nr 3 ovenfra og bildet fra badekaret. Innimellom er gutta våre så like at jeg nesten lurer litt :)
    Moro når det er gode resultater på treningsfronten, da får man motivasjon til å fortsette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk;) ja de er veldig like. Men samtidig så forskjellig! Morro uansett!

      Slett
  2. Så flinke dere er :)
    Gratulerer med to års dagen, skjønne Birk!

    SvarSlett
  3. Hurra for skjønneste Birk :)

    SvarSlett
  4. Sen ute men GRATULERE dag dagen! Det er så artig å se utviklingen deres over tid. :-)

    SvarSlett
  5. Grattis med overstått!! Såååå søt kvalp vettu...måtte flire litt av badebildet, dei er så flinke til å vise kor triste dei er når dei må bade! Skulle tru dei gjekk gjennom grov dyremishandling :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja det er veldig sant.. Blikket tilsier i hvertfall det! For en utrolig nydelig staffelompe du har! Fantastisk bilde :D

      Slett